შეფასების სქემები

კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
მაღალი
 მასწავლებლის მარტივი ზეპირი ინსტრუქციების შესრულება
მოსწავლე ვერ ახერხებს მასწავლებლის მარტივი ზეპირი ინსტრუქციების შესრულებას
მოსწავლე ხარვეზებით ასრულებს ზეპირ ინსტრუქციებს
მოსწავლე დამოუკიდებლად, უშეცდომოდ ასრულებს მასწავლებლის ინსტრუქციებს
ახალი ასო-ბგერების ამოცნობა
ვერ ცნობს ასო-ბგერებს
მოსწავლე ნაწილობრივ ცნობს ასო-ბგერებს
მოსწავლე უშეცდომოდ ცნობს ასო-ბგერებს
კითხვის საწყისი ჩვევების გამომუშავება.,, აი იას“ კითხვა
ვერ ახერხებს მარტივი ტექსტის კითხვას
მოსწავლე ხარვეზებით კითხულობს ტექსტს
მოსწავლე დამოუკიდებლად კითხულობს ტექსტს



No comments:

Post a Comment